Česta pitanja - FAQ

Često postavljana pitanja

Šta sve mogu da radim preko iPay-a?
iPay ti omogućava dve nezavisne usluge:

  • Plaćanje računa kada ti je to usput (struja, telefon, Infostan, kablovska...), bez odlaska u banku i bez čekanja u redovima, na više od 700 lokacija u Srbiji.

  • Plaćanje na Internetu bez kreditne ili neke druge bankarske kartice. Čak ne moraš da imaš ni račun u banci, niti da otvaraš račun kod nas. Ne moraš da instaliraš ni aplikaciju 
Kako mogu da platim račune preko iPay-a?
Koje račune mogu da platim preko iPay-a?
Kolika je naknada za plaćanje računa?
Da li je plaćanje računa preko iPay-a sigurno? Kako da znam da su računi zaista plaćeni?
Šta ako izgubim potvrdu o plaćenom računu, kako da proverim status uplate?
Šta je to elektronski novac?
Gde mogu da nabavim iPay elektronski novac?
Da li je potrebno da otvorim račun preko iPay-a?
Kako se koristi iPay vaučer za on-line plaćanje?
Šta mogu da platim iPay elektronskim novcem?
Da li iznos sa iPay vaučera moram da potrošim odjednom?
Da li e-novac mogu da zamenim za gotovinu?
Da li mogu da blokiram e-novac sa iPay vaučera?
Ako izgubim iPay vaučer na kome još uvek imam nepotrošen e-novac, šta da radim?